رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

خانه کشتی زاویه

          کشتی یکی از ورزش های ملی و باستانی کشورمان محسوب می شود،که علاقه مند زیادی را دارا می باشد. این ورزش در شهرما نیز طرفدار وعلاقه مند زیادی دارد ،از همان سالیان قبل این ورزش در شهرما با شورواشتیاق فراوانی حیات یافت،اما بدلیل ناملایماتی که به این ورزش شد افت وخیزهای فراوانی پیدا کرد اما هیچوقت این ورزش مثل ورزش های دیگر این شهر به باد فراموشی سپرده نشد، دلیل این هم می توان به پشتکاری پیشکسوتان این کشتی بخصوص(علی پاشاخانلو) نام برد، آقای علی پاشاخانلو که دارای حداقل مدالهای استانی و کشوری می باشد هیچوقت پا پس نکشید وحتی باتعداد اندکی ورزشکاراین ورزش را در شهرمان سرپا نگه داشت.وی با تلاش جوانان،علاقه مندان و مردم خوب فهیم زاویه خانه کشتی رابا تمام امکانات افتتاح کرد.

          حالا شاهد یک خانه کشتی در طبقه بالای (سالن زاویه) هستیم،دارای امکاناتی از قبیل: وسایل کشتی ،بدنسازی ،همچنین وسایل گرمایشی و....می باشد. این سالن واقعا جزءمعدود سالن های مجهز استان می باشد،حالا جوانان و نوجوانان این شهر بدون هیچ دغدغه ای می توانند در این سالن به ورزش بپردازند.

از همه کسانی که در تشکیل این خانه کشتی تلاش کردند تشکر و قدر دانی میکنم به امید روزی که در این شهر ورزشکارانی در سطح ملی داشته باشیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
دانیال دادرست

نظرات (۴)

 ازجناب اقای پاشاخانلو ممنونیم 

۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ سیدهادی طباطبایی
مطلع شدیم که نصب وسایل گرمایشی سالن از هفته آتی شروع خواهد شد.
پاسخ:
به امید خدا...........
از سرشونم زیاده
خیلی افراد هم هستند که برای برپای کشتی زحمت کشیدند که اسمشون گفته نمیشه
پاسخ:
سلام دوست عزیز

بله قطع یقین هستند افرادی که کمک کردند. میخواستم در پست بعدیم قرار بدم،  بدلیل احترام به وبلاگ خانه کشتی منتفی شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">