رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ

درد دل کشتی

باعرض سلام ادب و احترام خدمت مردم شریف زاویه

مختصر درد دلی بود که خواستم در چند سطرخدمتتان ارائه نمایم باشد که مورد عنایت قرار گیرد.

دوستان و مردم شریف زاویه چنانچه خاطر شریفتان باشد در سالیان قبل در شهر زاویه باشگاهی ورزشی در کوچه ورزشکاران فعلی احداث گردید وتوسط  وزیر وقت نیز افتتاح گردید.و اعتبارات لازم جهت ادامه کار باشگاه نیزدریافت گردید،همچون وسایل بدنسازی و تشک ورزشی و.... که در زمان خود اعتبارات قابل توجهی بود. این اعتبارات جهت ورزشهای کشتی، کانگفو، ووشو، کاراته، بدنسازی و.... بود که کلیه رشته ها با استقبال قابل توجهی مواجهه گردید ومربیان توانمند و مجربی این گروههای ورزشی را هدایت می نمودند تا اینکه با بی توجهی مسئولان مربوطه کلیه رشته های ورزشی منحل و وسایل نیز بصورت کاملا عجیبی از دست رفت و تنها رشته ورزشی که توانست به حیات خود ادامه دهد رشته کشتی بود آنهم به واسطه وجود پیشکسوتان عزیز که همگی دارندگان حداقل مدال های استانی می باشند و لازم به ذکر می باشد بعلت نبود جا و مکان مناسب جهت ادامه تمرینات مجبور به جابه جایی شد.که(9) بار صورت پذیرفت و هر بار مشکلی مواجه شدند و لیکن با همت والا و علاقه جوانان شهر به این رشته ملی و باستانی هیچگاه اجازه انحلال به این رشته را ندادند و با همت والای پیشکسوتان کماکان این ورزش با ارزش در شهر ما حفظ گردیده است. با همین همت والا کشتی گیران شهر زاویه توانستند با کمکهای مردمی خانه کشتی شهر زاویه را پایه گذاری و برقرار نمایند و به فعالیت خود ادامه دهند لذا از مسئولان محترم و مربوطه درخواست می گردد با توجه به علاقه جوانان شهر زاویه به این ورزش وپتانسیل موجود با وجود پیشکسوتان ومدال آوران شهرمان که با کمترین امکانات توانستند بهترین افتخارات را برای شهرمان به ارمغان آوردند توجه وی‍‍ژه ای گردد.

تا با امیدی بیشتر نام آورانی را درسطوح ملی ازشهرزاویه داشته باشیم.

 چه شدآن عهد قدیم وچه شدآن یارندیم           خون کند  خاطر من خاطره عهد  قدیم

 سیم و زر شد محک تجربه گوهر مرد         که سیه باد بدین تجربه روی زر وسیم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
دانیال دادرست

نظرات (۴)

سلام
زحمات زیادی کشیده شده دست همشون درد نکنه اما اگر ابن سالن در داخل شهر قرار داشت خیلی بهتر بود نوجوانان زیادی استقبال می کردند
چرا اطلاع رسانی در سطح شهر نمی کنند من خودم تازه فهمیدم کشتی برقراره خواهشا روز های تمرین را هم اعلام کنید.
بابت اطلاع رسانی متشکرم.
پاسخ:
فکر کنم روزهای زوج می باشد

ساعت تمرین 18الی 20
سلام.

«چقدر خنده داره
که یک ساعت خلوت با امام زمان دیر و طاقت فرساست. ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می‌گذره!
چقدر خنده داره
که صد هزارتومان صدقه برای سلامتی امام زمان مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می‌ریم کم به چشم میاد!
چقدر خنده داره
که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می‌گذره!
چقدر خنده داره
که وقتی می‌خوایم عبادت و دعا کنیم هر چی فکر می‌کنیم چیزی به فکرمون نمیاد تا بگیم اما وقتی که می‌خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم!
چقدر خنده داره
که وقتی مسابقه ورزشی تیم محبوبمون به وقت اضافی می‌کشه لذت می‌بریم و از هیجان تو پوست خودمون نمی‌گنجیم اما وقتی مراسم دعا و نیایش طولانی‌تر از حدش می‌شه شکایت می‌کنیم و آزرده خاطر می‌شیم!
چقدر خنده داره
که خوندن یک صفحه و یا بخشی از قرآن ویا خوندن زندگی نامه ی امام زمان سخته اما خوندن صد سطر از پرفروشترین کتاب رمان دنیا آسونه!
چقدر خنده داره
که سعی می‌کنیم ردیف جلو صندلی‌های یک کنسرت یا مسابقه رو رزرو کنیم اما به آخرین صف نماز جماعت یک مسجد تمایل داریم!
چقدر خنده داره
که برای عبادت و کارهای مذهبی هیچ وقت زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی‌کنیم اما بقیه برنامه‌ها رو سعی می‌کنیم تا آخرین لحظه هم که شده انجام بدیم!
چقدر خنده داره
که شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می‌کنیم اما سخنان قران رو به سختی باور می‌کنیم!
چقدر خنده داره
که همه مردم می‌خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری در راه خدا انجام بدند به بهشت برن!
چقدر خنده داره
که وقتی جوکی رو از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل به دیگران ارسال می‌کنیم به سرعت آتشی که در جنگلی انداخته بشه همه جا رو فرا می‌گیره اما وقتی سخن و پیام الهی رو می‌شنویم دو برابر در مورد گفتن یا نگفتن اون فکر می‌کنیم!»

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
آره واقعا چقدر خنده داره
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۲ حسن سرخیل

آقا مسعود مرد زحمت کش و دنباله رو  برای پیشرفت زاویه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">