رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

قدر دانی

سلام به دوستان بازدید کننده

 از همه شما تشکر میکنم که به وبلاگ رواق من و تو  آمدید.از دوستان گلم که لطف داشتند و با نظراتشون مایه دلگرمی بنده شدند بسیار سپاسگذارم، باشد که ما را همیشه با نظراتتون یاری دهید.

دوستانی که مایل به تبادل لینک با اینجانب هستند اطلاع دهند تا نامشان را در لیست دوستان قرار دهیم.(نظر یادتون نره)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
دانیال دادرست

نظرات (۲۴)

۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۵ سیدهادی طباطبایی
سلام
درود بر شما
ورود شما به دنیای مجازی را تبریک عرض میکنم.[گل]
پاسخ:
سلام بر سیدبزرگوار
مر30،ممنون از اظهار لطفتون
[گل]
سلام عزیزم

برای اولین باره میام سایتت

توهمم به من سر بزن...
پاسخ:
سلام گلم

خووووووووووووش آمدی

چشم حتما
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۵ داودتوکلی
سلام مهندس وب قشنگی داری انشالله وبلاگ های شهر روزبه روز بیشترشه..
پاسخ:
سلام به دوست وهم دانشگاهی گلم

واقعا با آمدنتون  وبلاگمون را زیباتر کردید

انشااااااااااالله
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۶ داودتوکلی
سلام مهندس وب قشنگی داری انشالله وبلاگ هاى شهر روز به روز بیشتر شه.
سلام

نمیدونم شناختی یا نه

در هر صورت لینک شدی....
پاسخ:
سلام

به جا نیاوردم اگر معرفی کنید ممنون میشم
سلام وبلاگ خوبی داری فقط مطالبت از شهر کمه از امام زمانم زیاد مطلب بذار
پاسخ:
سلام

تشکر از نظرتون،در فکرش هستم
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۴۴ ابوالفضلین
اوشاخ گد درسیی اوخه
پاسخ:
منن دا گشب توکدیرم،اخر ترممیم ده

دانیال جان کارت عالیه.امیدوارم موفق باشی.در مورد مراسم محرم92عکس یادت نره

 

پاسخ:
مرسی از بازدیدتان..

امیدوارم موفق باشی.
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۸:۵۶ حسن سرخیل
طبق اطلاعیه زیر ما وبلاگ نویسان شهر زاویه که دارنده بیشترین وبلاگ در سطح شهرستان است باید حتماَ در این رأی گیری انجمن وبلاگ نویسان زرندیه شرکت کنیم و از شهر در این انجمن نماینده ای داشته باشیم...
قابل توجه عموم برادران و خواهران فعال در عرصه ی مجازی :
بدینوسیله از کلیه ی برادران و خواهرانی که در عرصه ی مجازی و در زمینه ی وبلاگ نویسی و مدیریت وبگاه ها فعالیت می کنند دعوت می شود  :
در جلسه ی مجمع عمومی فعالان وبلاگ نویسی و مدیریت وبلاگ ها ، وب سایت ها و پورتال های محدوده ی جغرافیایی شهرستان زرندیه (شهرهای زاویه - پرندک- مامونیه - خشکرود- رازقان ) و روستاهای (بخش مرکزی و بخش خرقان ) که راس ساعت ١٥ عصر روز پنج شنبه مورخه ی ٥/ دی / ٩٢ و در محل سالن اجتماعات اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و  با حضور اعضای انجمن وبلاگ نویسی شهرستان و رئیس محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با هدف برگزاری انتخابات هیئت مدیره و تمهید مقدمات ثبت قانونی و رسمی انجمن و تشکیل و فعال نمودن انجمن وبلاگ نویسان و رسانه های دیجیتال شهرستان زرندیه برگزار خواهد گردید حضور به هم رسانند ، با احترام از کلیه ی عزیزانی که در این خصوص فعال می باشند خواهشمند است با حضور صمیمی و سبز خود ، در تحقق اهداف جلسه کوشا و موثر باشند .
 شماره تلفن های تماس 45229356 – 45229357
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۱:۵۴ فرشته ظالم
سلام عزیز مهم نیست.... درساتو بخون
فقط استقلاللللللللللللللللللللل.
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۰ فرشته ظالم
خبری ازت نیست
پاسخ:
بو تزلیگه گلرم صبرین اولسون.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۲ حامد شعبانلو
خیلی بی نمکی. مثلا که چی؟ معمولا آدمای (چاق) با نمک میشن نمیدونم تو به کی کشیدی اینقدر بی نمکی؟ مطمئنم به دایی داوودت نرفتی چون داییت خیلی با نمکه.
بی نمک چاق.
پاسخ:
سلام دادا
چ عجب ازتخم ناشناسی در اومدی.
من ک چاق نیستم چشمات مشکل داره.
اگه زیاد بانمک باشم فشار خون میگری
۱۵ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۱ فرشته ظالم
از زرتشت پرسیدند:زندگی خود را بر چند اصل بنا کردی؟ فرمود:بر 4 اصل. 1_دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم. 2_دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم. 3_دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد پس تلاش کردم. 4_دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم. 
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۴ فرشته ظالم
به من اجازه چاپ نمیدهندمیگویند داستانی ک نوشتی قابل باور نیست ..! امامن فقط خاطراتم رانوشتم.
۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۱ فرشته ظالم
زنده ای؟
پاسخ:
بو امتحان منو اولدیرر.....
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۹ دوستان در دانشگاهماشین سازی
سلام اقا دانیال دوست عزیز وقدیمی از طرف خودم و دوستانم در ماشین سازی از زحماتی که در ارائه مطالب کشیدی تقدیرو تشکر می کنیم امیدواریم همیشه در طول زندگی موفق باشی
پاسخ:
سلام ب دوستان گلم
واقعا شندیم ک از وبلاگ بنده دیدن میکنید بسیار مسرور و خوشحال شدم.
امیدوارم همیشه موفق و سربلند در همه عرصه ها باشید.(دم همگیتون گرم)
وب خوبی داری به ما هم ی سری بزن
http://0864.blogfa.com/
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۵ فرشته ظالم
سلام چطوری خبری ازت نیست

زنده ای دیگه انشاالله ...

ی سر به من بزن حتما

دانیال وبلاگت امام اما میزنه

پاسخ:
قهرمان کشتی سنگین وزن شهرمان چی میگی؟//
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۱ فرشته ظالم
پسوردتو بده من چندتا پست بهت بزارم... والا
پاسخ:
بفرست بیاد خودم میزارم:)
سلام دانیال جان لینکت کردم
دمت گرم این وبلاگ مارو به وبلاگای زاویه معرفی کن
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ امیرحمزه سرخیل
با سلام.شما لینک شدید و لطفا از وبلاگ بنده دیدن فرمایید.
www.amirhamzehsarkheyl.blog.ir *(اخبار تکنولوژی)*
سلام.
مثل بچه های گل زاویه مطالبتون بسیار زیباست.
اجرکم عندالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">