رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

رواق من و تو

رواق منظر من آشیانه توست««»»کرم نما و فرود ای که خانه،خانه توست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

کیک تولدم

سلام       امروز هشتم آبان روز اومدنم به زمینه  ،

روزیست که واجب الوجود امکان حیاتم را دادند... 


اینم یه پذیرایی با کیک تولد بفرمایییییییییییییییییییییییییید.


                                      


خدایــــــا شکرت....

واســه زنــده بودنم

سالـــــم بودنم

وهمه چیزایی که بهم هدیه دادی .

تولد همه اونهایی که امروز  به این دنیا اومدن    مبارک

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۸
دانیال دادرست

نظرات (۱۸)

۰۸ آبان ۹۲ ، ۰۸:۵۳ مرتضی وکیلی
سلام دو تبریک تقدیممتان مینمایم  زنده باشی جیگر.... موفق باشی و سلامت...
پاسخ:
سلوووووم

ممنون ،پاینده و سربلند باشی
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۶ سجاد طباطبایی

دیروزم تولد من بود.7 آبان.ولی در کل تولد تو ام مبارک!!!ا

 

پاسخ:
تولد تو و همچنین کوروش کبیر مبارک!!
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۰ علی میرگلوبیات

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم


تولدت مبارک رفیقم

پاسخ:
چوخ ساغووووول
تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو

مبارررررررررررررررک باد
پاسخ:
همینم کافیه،
 سبد خالیشوچیکار کنم!!!!!!!!!!!!
خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم
که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم
که قلبم را می فرستم چون
او خود زیباست، مظهر ایستادگیست
سر به زیرو با نجابتست

تولدت مبارک


پاسخ:
ی دوووووووووووووووووووووووونه ااااااای
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۸ میثم ابراهیمی
به ما که شیرینی ندادی ولی ما به همون نارنگیش هم راضییم تولدت مبارک رفیق
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۷:۵۸ میثم ابراهیمی
به ما که شیرینی ندادی ولی ما به همون نارنگیش هم راضییم تولدت مبارک رفیق
پاسخ:
شرینی از اون بالاتر!!!!!!!!!

فکر کنم قیمت میوه ها رو نداری!!!؟؟؟؟
وبلاگت قشنگه   تولدت مبارک
پاسخ:
به به بهبه شما هم اره
تبریک میگم 100سال به این سالها.
پاسخ:
مرسی 

ممنون از حضورتان
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۴ سیدهادی طباطبایی
سلام
تولدت مبارک بچه محل عزیز
الهی که زنده باشی هزار سال
پاسخ:
سلام علیکم سیدبزرگوار

افتخار میکنم در محله ای هستم که گل هایی مثل شماها هستند.مرسی
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۹ سیدمحمدطباطبایی
سلام
بهترین ها،ساکن، بهترین محله ی زاویه هستند)

دانیال عزیز تولدت مبارک، امیدوارم سال آینده این روز را کنار همسرت جشن بگیری.

پاینده باشی رفیق
پاسخ:
علیکم سلام به دوست و مدیر نمونه مدرسه شهدای زاویه

سال اول مدریتت رو تبریک میگم،امیدوارم موفق و سربلند باشی بچه محل

بزن به افتخار مجردها
دانیال جان تولدت مبارک
پاسخ:
فارغ التحصیلی تو در مقطع کاردانی هم تبریک میگیم.
سلام دانی جون

ببخش که چند روزی نشد بهت سر بزنم ...

تولدتم خیلی خیلی مبارک باشه

همکلاسی قدیمی
پاسخ:
سلام جیگر

ولی من هرروز سر میزنم و از مطالبت لذت میبرم

مرررررررسی
خوبه تا الان کیک تموم نشده
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
عشق است
پاسخ:
ای! خبر نداری زیادیشون با میوه راه انداختیم.

سااااااااااااااااااااااااااغول
با سلام. هر چند با تاخیر ولی تولدت مبارک.
پاسخ:
سلام مهندس

ممنون،سربلند و موفق باشید
شرمنده دیر رسیدم دانیال جان تولدت مبارک صد سال به این سال.
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۹ پیام وکیلی
دانیال خان تولدت مبارک
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۱ پیام وکیلی
دانیال خان راستی شیرینیش چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
اوه کارتنش هم پوسیده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">